Perşembe, Haziran 14, 2012

Ikemen Desu Ne (You Are Beautıful Japon Versiyonu)


Hayatımın ikinci Japon dizisi..İkemen Desu Ne.. You Are Beautıful'u artık bilmeyen yoktur sanırım..Dizinin neredeyse aynı Japon versiyonu..

Kendime inanamadığımı bilmenizi isterim sıkılmadan izlediğim bir dizi oldu hem japon hem farklı dil hem ilgi çekici olmayan A.n.g.e.l.l grubu üyeleri hem çakma..buna rağmen en trajlı dizileri bile sıkılıp bırakan ben için mükemmeldi..


resime aldanma korecAN..

  • Go Mi Nam'ı Takimoto Miori,
  • Hwang Tae Kyun'u Tamamori Yuta, 
  • Kang Shin Woo'yu Fujigaya Taisuke, 
  • Jeremy'i deYaotome Hikaru 

    Nasıl bir yapım?

    Ben ön yargılı biriyimdir..İngilizce bilmem rağmen yabancı dilde olan çoğu şeyi sevmiyorum..Alt yazılardan nefret ediyorum..Türkçe dublajda dünyanın 2007'de en iyi dublaj yapan ülkesi seçildik..Yani beni bu haklı çıkarıyor..Düşünün yıllardır Korecedilinde Türkçe  alt yazılı dizileri filmleri izlemişken..Artık benimsedim herhalde Türkçe gibi geliyordu..Düşün Japonca çok farklı ve bambaşka bir dil.. Hiç bişey anlamıyorsunuz:)) ^^

    Dizinin konusunu aslında herkes biliyor..ANGELL denilen milyonlarca hayranı olan asyalı 3 erkekten oluşan sanatçı grubu..Ve bu gruba katılacak olan bir üye ile yaşadıkları komik olayları ve aşkı anlatıyor..

    You Are Beautıful'u izleyenler ''Hayatta izlemem helede Japon 'mu , aman zaman kaybı'' Andeeee çolde andeee ! İzlemelisiniz..

    Dizinin tamami ile aynı kısaltma fazla ama Japonların sempatisi ile çok tatlı bir tadı olmuş..11 bölümcük kısacık bir dizi

                                                                 
    Neden mi ?




    Dizide bir kere  Hwang Tae Kyun rolünü üstlenen Yuta Tamamori bu çocuğun 90 doğumlu olması kadar bana acı verecek başka birşey daha yok.. Diziyi yeminle bu çocuk götürdü ..Oyunculuğu gerçekten iyi ve Jang Geun Suk gibi bir aktörün oynadığı rolü üstlenmesi cesaret işi ve bundan böyle ak pak çıkmasıda.. bakarmısınız şu tatlılığa '

    Dizide ki mimikleri o kadar tatlıydı ki sırf bunun için izlenir.. Dizide ki tek yakışıklı çocuktu canım benim kesinlikle bu çocuğun neyi var neyi yok izlemeliyim ''




Çok tatlu yahu^^

Böyle bir karizmanın Japon dizilerinde görülmesi anormal olarak nitelendirsemde..
GERÇEKTEN ONU GÖRDÜM...



en iyi resimlerini koydum^^


Şimdi ne söylemeliyim duysalar üzülürler özellikle Jeremy için.. Şimdi Hon Ki gibi yakışıklı ve sempatik sarı saçın tek yakıştığı oppadır kendisi..Kesinlikle Japonlar aslan yelesi siyah saçları ile kalmalı.. Hem Hon Ki nin yüzü bir bayan kadar zarif ve olağüstü dişleri vardı..Dizide o yemek yerken sempatisi bu dizide sıfır ..Gülerken sıfır .. yanaklarını şişirip dudakalrını büzerken kesinlikle sıfır.. Jeremy karakteri ile alakasız..


Fujigaya itici bir yanı yoktu..Diziyi izlenebilir kıldı..Her ne kadar Young Hwa gibi bir süperstar oynayınca rolü  onun vasatı gibi birşşey.. Ama çok güzel bir gülüşü ve harikada bir oyunculuğu var onu beğendim.. Allah razı olsun Jeremy hayal kırıklığına uğratmadı beni..



Takimoto Miori,çok tatlı



Takimoto Miori,
  bu kıza bayıldım... Bu kız Park Shın Hye kadar şirindi ..Ve çok sıcak bir gülüşü var dizide hiç şapşal değildi.. 11 bölüm boyunca çok sempatikdi..



 Go mi nam: Çok Özür dilerim, üzgünüm 

Miyo:Teşekkür ederi gerçekten teşekkür ederim


Tanıdık Yüz..Jang Geun Suk ..


Bir an dondum kaldım..Aaaaa bu ooooo sanki bizim eve ziyarete gelmiş..Yada uzak bir yerdeyim de tanıdık birini görmüşüm gibi manyak bir his..

Jang Geun Suk bir bölümde geldi ve Yuta'mı uyardı
''Meleğinin kaçmasını istemiyorsan, Onu sıkıca kavramalısın..Ren-sama''

Dizi olmamışlılara rağmen çok güzeldi ileride bir daha izleyebilirim..Beğendim..Hemde çok ..Çakma değildi japon tadı vardı ..





İZLEYİN ÇILDIRTMAYIN BENİ ''



















4 yorum:

  1. Ben de tam bu diziye bakıyordum baktım unnim yazmış. ^^
    Japonları daha çok severim ben ama Kore versiyonunu izlediğim için izlemek istemiyordum açıkçası çünkü olayları vs her şeyi biliyorsun ama sen böyle yazınca izleyesim geldi hemencik başlıyorum. ^^ Elerine salık unni çok güzel bir yazı olmuş. ^^
    Bu arada o çocuğun 90lı olması benim için veli nimet hepsi ya küçük ya çok küçük beğendiklerimin. :D
    Unutamadan gene blogumun linkini değiştirdim hiç kimse bulamıyormuş :(

    YanıtlaSil
  2. Ahh canımbu diziyi izledim ve pişman olmadım..Nedeni gerçekten eğlendirici buldum:)) Linkini tekrar düzelticem merak etme :))

    YanıtlaSil
  3. Evet bazı bölümleri izledim. Özellikle Jang Geun Suk' un oynadığı kısım için bölüm atlamıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede Derya'cım atlanılması imkansız ve hoş bölümdü..

      Sil