Etiketler

Cuma, Haziran 01, 2012

Ss501'den Kırıntılar


Beni bilenler bilir sıkı bir Tripless olduğumu :)) Onlar grup olarak dağılsa da bu sözü inanın fısıldayarak söylemek lazım yoksa yeşil bezelyeler beni mahveder. Gerçekten de öyle  bazen çok tuhaf fanları olabiliyor.. Ben her yazdığım yazıda grup üyelerinin solo albüm çıkarmasına çok karşı olduğumu söylüyorum..Çünkü onları bir aradayken bütün olarak seviyorsunuz..Sonra bir bakmışsınız aynı tabağın içinde alıştığınız meyve değil farklı meyveler gelmiş..!!

Ss501 fanıyım ama Park Jung Min'e olan ilgimi de sanırım bilmeyen yoktur.. O nedenle onlara olan özlemimi eski videolarını izleyerek gidermeye çalışıyorum:)) Tabi ki çoğu ingilizce alt yazılı bende dayanamıyorum içimdeki insan sevgisi hemen bir çeviri patlatıyorum o zaman:))
 
   

Şimdi bu video 18 dakikalık bir video ama gelin görün ki 18 saniyede beni kopardılar.. Ss501 Amerika konseri öncesi soyunma odasında hazırlanıyor..Jung Min elinde bir jelibonla geliyor.. Hyun'nun resmen gözüne sokuyor..Hyun tabi her zaman ki gibi don 18 saniyede bir insan üç kelime ile gülmekten karın ağrısı verebilir mi izleyin.. Jung Min'im artık Amerka'ya nasıl alıştıysa oğlan Kore ingilicze karşımı amerikan aksanlı bir dil çıkarmış hahahh voraguuuuu demiyormu izleyin derim..


Yine Tom ve Jerry ikilisi başrolde Jung Min var deli bu oğlan ya.. Hyung Jun banyoda havlusu yok çocuğa nasıl işkence ediyor..Görmeniz lazım..:))



Ey büyük Allah'ım bu videonun Facebook sayfmı ilk açtığım sıralarda çevirisini yaptım ama bir türlü videoya gmemeiştim..Ama çok şükür biri yapmış sağolsun:)) Park Jung Min gerçekten favorim diyorum herkes gülüyor çünkü normalde standartlarım Bi Rain efendime söyliyim:) Kang Jı Hwan ,Eric Mun vs.. gibi olgun ve kas yumağı kişiler olsada.. Bu gerçeten benim için aykırı biri ama kişiliği aynı ben:)) birazcık deli..
Hyundrella aynı Hundai gibi:)) Bu ne kadar komik bir video Allah'ım yarabbim Kesinlikle izlenmeli..

Ss501 videlarımız çok fazla ama daha yeni yeni Youtube yüklüyoruz.. Merak etmeyin yükledikçe paylaşıcam:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder