Etiketler

Pazartesi, Eylül 26, 2011

Super Junior 슈퍼주니어_A-CHA_MUSIC yayınlandı!!



Sizlere en uzun yazımı yazıyorum :)))Super Junior 슈퍼주니어_A-CHA_MUSIC yayınlandı!!


Adları gibi bu süper çocuklar grup üyesi Hecchul'u askere yolladıktan sonra önce Teaser'ı çıkmış olan bu mükemmel şarkıyı yayınladılar... Şarkı bir kaç saat içinde 200 bine yakın kişi tıkladı bunun yaklaşık 100 bin keresi benim olmalı o kadar beğendim..

Tek kelime ile Eunhyuk hayranı olan ben ona resmen bu klipte hayran kaldım danslar mükemmel...Sarı saçları  karizma başka bir şey değil..

Ve göz ağrım kalp sızımdan sonra ..Hecchul, Kyuhun oldukça mükemmel gözküyorlar..

Leetuk sesine hayranım havasına bitiyorum adam yürüyen olay...

Ve ve bu nasıl ilginç bir yazı oluyor ya...E.L.F görse şok olur ama gerçekten olağnüstü bir klip emek harcandığı her saniyeden belli oluyor ..Siwon haricinde her üyeyi seviyorum kızmayın bana ama nerde çok popüler var ona gıcık oluyorum:)))


Klip izle diye bağırıyor bence her saniye dinlenebilir bir şarkı...







3 yorum:

  1. Siwon'u bende sevmiyorum ya :/ Liderim benim bitanem çok tatlı ya kurban olurum ben ona <3

    YanıtlaSil
  2. çoooooook haklısın.inan benim kadar milliyetçi yoktur .bizim türklere dönüp bakıyorum hiç icraat yok.ensüperimiz tarkan bi kıyaslayın görselliği yok koca yaz konser verdi kostümleri içler acısıydı.zaten bizimkiler koca popolu anca büyütürler hiç biri bi dans koreografisi yaptımı haaayııııııırrr.o ajda şarkıları süperdi o da bütün konserlerinde dansçılar aynı kostümleri giydi kos koca yaz boyunca hemde.bizimkiler arkada anca dansçı oynatır 2 koreografi öğrenim bi yerlerine katılıyım yok.avrupadada herkes dans adiyo bizde yok bence biz tembeliz hele sanatçılarımız hepten tembel valla akşama kadar konuşabilirim bu konu hakkında.adamlar çalışmışlar,görsellik şölen gibi maşşallah diyim emek veren her zaman karşılığını görür o yüzden fanları bu kadar çok , HELAL OLSUN ZEYNEP TOMAKİN

    YanıtlaSil
  3. Bu gurubu beğenerek dinliyorum bu şarkılarını da çok beğendim. Bu grupta video boyunca takip ettiğim tek kişi var odaa DONGHAE :)

    ~ Esra

    YanıtlaSil