Etiketler

Pazar, Kasım 18, 2012

Mim; Sende Olan 5 Şey !



Esra Kübra Ercan  bana çok ama çok uzun bir aradan sonra bloğuma girmemi ve iki satır yazmamı sağladılar.. Bu yazısında beni mimlemiş..Mim yazısı yazmayalıda baya çok olmuş.. Heyacanla yazalım ...

Mim'in konusunu göremedim ama SENDE OLAN 5 ŞEY! gibi;

Çantanda ki 5 şey?


*Cüzdanım ve içinde olan her türlü kimliğim (TC. Ehliyet, diğer kimlikler)
*O an okuduğum romanım
*Eğitim kitaplarım
*Cep telefonum
*Mp3'üm
Odanda ki 5 şey?

*Kitaplarım
*Bilgisayarım
*Televizyonum
*Oda parfümüm
*Büyük Boy aynam


Bu Ay Yapmayı Planladığın 5 şey?

*Mümkünse artık istediğim yere atanmak;
*Başladığım Kursu en iyi şekilde bitirmek;
*Atanamasam bile işe girmek;
*Alcakaranlık'ın son filmine gidip çatlayana kadar mısır tüketmek;
*Tüm bunları yaparken biraz yalnız kalabilmek;

Almak İstediğin 5 şey!

*Kitap evine gidip yeni çıkan tüm İngiliz Tarihi romanları almak hayal bile olsa;
*Kesinlikle bir çizmeye ihtiyacım var :(( 
*Kesinlikle birde o çizmeye uyan kabana
*O kabana uyan her türlü aksesuara..
*En önemlisi dip boyalarım geldi pufff..

Beni mimleyen kişiden etkilendiğin 5 şey;

Şimdi bunu maddeler halinde sıralamayacağım..Onunla bir ortak noktamız var ahh pardon iki ortak noktamız var Kore ve Kitaplar..

Kore benim için tutkudan çok eğlencedir ama iş kitaplara dökülünce tutku ihtiras aşk fırtına ne arasan var bende...İşte Esra Kübra Ercan ile ortak noktamız ve beni derinden etkileyen nokta... KİTAPLAR...

Bu mimde benide düşünmesi zaten ayrı bir incelik...çok teşekkür ederim...

4 yorum:

  1. Rica ederim :) Kitap ve Kore zaten bizim vazgeçilmezimiz :)) İnşallah güzel bir yere atanırsın, atanamazsan güzel bir iş bulursun ;) Seninde cevapların çok güzel ;) Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir yazı olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunuza bayildim (: benimde bloguma bir gozatarsaniz sevinirim. yeni actimda (:

    YanıtlaSil