Pazar, Ağustos 28, 2011

The Greatest Love (En Güzel Aşk)


Haziran 2011 tarihli Kore fırınından taptaze çıkmış mis kokuları ile kendisine hayran bırakacak bir yapıt...
Klişe olarak öncelikle dizinin yapım ekibini kadrosunu tanıtayım sizlere..
Yönetmen: Park Hong Kyun, Lee Dong Yoon
Yazar: Hong Mi-Eun Jeong-Hong, Ran
Yapımcı: Kim Jin Man
Kanal: MBC
Bölüm: 16
Yayın Tarihi: Haziran 2011
Yayın Günü: Çar. & Perş. 21:55
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular
Cha Seung-Won - Dok Ko-Jin
Kong Hyo-Jin- Kong Hyo-Jin - Ku Ae-Jung
Yoo In-Na - Kang Se-Ri
Yoon Kye-Sang - Yoon Pil-Joo
Jeong Jun-Ha - Ku Ae-Hwan
Lee Hee-Jin
Choi Hwa-Jung
Bae Seul-Gi
Han Jin-Hee
Park Won-Suk
Yun Ki-Won
Im Ji-Kyu
Ryu Hyo-Young
5dolls

Bu kadar yeter diyerek hemen dizinin konusunu da söylüyorum sizlere..
Eski popüler bir kız grubunun üyesi olan ''Ku Ae Jung'' ile Kore ve asya'nın en iyi aktörü
 '' Dok Ko-jın'' ile tesadüflerle başlayan komik hatta kahkahalarla güleceğiniz bir aşk hikayesi...



Cha Seung-Won - Dok Ko-Jin

Söze nereden başlasam bilemiyorum.Şimdi yazımı okuyanlar bu resmi görenler ''Aman allahım hiç de yakışıklı değil ühü!ühü! ben bunu izlemem'' diyenleriniz olacak ama sakın böyle bir şey yapmayın çünkü dizide bu adamın hallerine bayılacaksınız...



Dok Ko-jin Kore'nin en ünlü aranılan aktörlerinden biridir.Kendisi halk tarafından çok sevilen bir Hallyu Starı, sizlere onun ağzından bir iki cümle söyliyeyim..
*''Ben Dok Ko-jın'im''
*''Ben Dok Ko-Jın seninle konuşuyorsa bu bir onurdur''
*''Dok Ko-Jın sen bir ilahsın,mükemmelsin bir imza istermisin hahahahha''


Dok Ko-jın, sadece işinde bir numara olmak isteyen ve mesleğine oldukça tutkun bir adam..
Onu neden seveceksiniz? Kötü kahkahalarında, Muhteşem Kraliçe Mıshıl'ın hani o keskin bakışlarında kullanılan bir müzik vardı işte o müzik eşiliğinde komedi hallerine diziyi 1 bölümden alıp 16'ıncı bölüme kadar sizleri bol bol güldürecek..(Ben çok güldüm:)..)


Diziye dönersek Ku Ae Jung ile tanışdıktan sonra hayatı değişmeye başlıyor aktörümüzün hani derler ya eşşekden düşmüşe dönüyor:)
Aşk birini ne kadar değiştirebilir göreceksiniz..Keşke böyle ukala bir sevgilim olsaydı diyeceksiniz..Hatta kızımızın getirdiği patatesi şampanya bardağında yetiştirecek kadar çılgın:))


Kahkaları bizim Erol Taş kahkahalarına eş değer dizide hep onu hatırladım..''Ben Dok Ko-jın nihahaha'' gibi aklıma gelince gülmem geliyor..izleyince buraya da gülüş atın:)


Dizide ki karakteri
*Hırslı namı diğer Ding Dong:))
*Meşhur ingilizce aksanı olan bir adam..
*Zihin konrolllerinde meşhur (ummmm zihin kontrol hummm)
*Kim Nam Gil'in dizide başka bir adı var.. sadece resimlerini görsek de tek rakibi..
*Ben Dok Ko-jın'ım mükemmel bir vücuda sahibim benimle konuşmak onurdur:))
*Bir Ayakkabıyı sırf açık arttırma da doktora kaptırmamk için 10 milyon won verecek bir adam xdd




Kong Hyo-Jin- Kong Hyo-Jin - Ku Ae-Jung 


İşte dizinin paylaşılamayan kadını kendisi Dok Ko-jın'nın çılgınca aşık olduğıu kadın ..Bu resimde güzel göründüğüne bakmayaın dizide tam bir fiyasko :))Topuk ayakkabıların üstüne babaennemin taktığı mor renkli kahve renginden bozma spor çorabı takan eski bir idol grubun lideri..

Şimdi bu kadını nasıl anlatayım öncelikle karakterini söyliyim..
*Sır tutabilen
*Son derece fedakar..
*Zorluklara göğüs geren..
*Arkadaşlarına çok bağlı..
*Ve kore dizilerin vazgeçilmezi dizide hem çirkin hem saf..
Dizi boyunca bi an güzel olabilirmi?Evet bu bölümde olacak dedim ama malesef ödül töreninde giydiği bir beyaz elbise var ki herkez çok güzelsin demişti..Bilgisayarın içinden girip ''Ku Ae-jung çok güzelsin yeppudaa'' diyenlerin ağzını burnunu kırasım geldi o ayrı tabi:))
Ae Jung, tüm ülkenin nefretini kazanmış yalnış anlaşılmaların kurbanı olan ama asla yılmayan bir kadın profilinde..
Do Ko Jın ile tanışdıktan sonra hayatı eskisinden daha da zorlaşmışdı tabi bunda ukala Dokko'mun (Halkın Dok Ko Jı'ne verdiği ad) payı çok büyük:))



Yoon Kye-Sang - Yoon Pil-Joo

İşte doktorumuz gülerken ki masumluğunu tarif edemem o koca gözlükleri çıkardığında ki hayranlığımı anlatamam, özellikle flor taktığında oppam sadece number one oluyorsun:))..
Bu kadar övgü yeterliyse dizide ki karakterin özellikleri..
*Bay mükemmel (Dokko'muz ona bay doktor hiç kimse diyor xd)
*Her kadının kolayca etkilenebileceği bir adam..
*Bay mükemmel ideal bir eş adayı..
*Oldukça zeki..
*Tabi yine kore dizilerinin olmazssa olmazlarından iki mükemmel erkekden bir olunca saf kızımıza sonuna kadar aşık kaldı:(((Bana gelseydi keşke xd)

Dizi boyunca kızımıza aşık kaldı dedim ve Dok ko'mun rakibiydi o kibar zeki halleri utangaç gülümsemeleri hafızamada izleyince hak vereceksiniz..İzleyin 1 bölümde ıyyy dedikleriniz 2 bölümde favoriniz oluyor..





Yoo In-Na - Kang Se-Ri

Dizi de favori güzel kadınım gerçekten dizide çok güzeldi kıyafetleri enfes di ve Dok ko'muzun yalandan uzatmalı sevgilisi ni oynuyordu..Ayrıca Ae Jung'un eskiden idol grubundan arkadaşı ve üyesiydi..Yaptığı bir şaka yüzünden Ae jung grubu dağıtmış başka bir şirkete geçmiş di tabi ilerde anlayacağız çok karmaşık o bölümler anlatmakla olmaz izlemek lazım diyorum...

Dizide ki karakteri..
*Sinsi güzel
*Kıskanç
*Sevdi dolu ama soğuk..
*Doktora aşık:((

........................................
Diziden bir kaç ayrıntı anlatayım ..






İşte bu resimde ki sahnede kopmuş dum..Ding Dong:))

Ae Jung bizim ülkemizde yapılan bil bakalım adlı yarışmalardan birine katılıyor ..Ae Jung bir şey tarif ediyor örneğin
_İçi sert birazda kıllı
Do ko:Şefatali ding dong:))
Bu sahneyi kesinlikle izleyin..:))
Bu dizide bilinmesi gerekenler..
*Ae jung bir süper star ken çıkardıkları şarkı, Dok Ko'muzun kalp ameliyatında doktoru tarafından çalınınca mucize eseri onu hayat döndürmüş şarkının adı ''
küt küt (dukkun dukkun.)''

İşte o şarkı


Bu şarkı Dok Ko'muzun kalp atışlarını gösteren nabız ölçeğini 130 lara fırlatıyordu:((



İşte Dok Ko Jın, Ae Jung'un yiğeni  Ding Dong'u selamlama işarareti..:))


Allah'ım nasıl bu sahneyi en sona bırakırım Lee Seung Gi konuk oyuncu oluyor herkez ne kadar kşbar olduğunu düşünürken Dok Ko'muzun aynısını olduğunu görüyoruz tam bir komedi...:)) tiplere bakarmısnız:)) Gülüşlere dikkat çekerim:))

video

İşte dizinin en mükemmel duygusal parçası çok beğendim...

Dizi hakkında çok şey yazmadım çünkü 16 bölüm dolu dolu bir diziydi sadece diyorum ki izleyin görün Ding Dong!
Dok Ko Jın'':Bu diziyi izlemek onurdur'' dedi finalde sizde izleyip bu onuru yaşayın xdd

Pazar, Ağustos 21, 2011

Kore Fanı Olmak?

*Oppanızı gösterdiğinizde ''Kız lan Bu'' tepkisine maruz kamakdır..
*Annenizin uçak terliklerine rağmen sinsice Kore dizinizi izleyebilmekdir.
*Kore ye gidebilecekmiyim?'' sözünüze moron arkadaşınız '' Rüyanda görürsün'' lafını duymaktır

*Telefonunuzdaki Oppanın resmini yeni tanışdığınız birine ''Sevgilimi gördünmü'' diyebilmekdir..
...* Kore Fanı olmak Korelileri..japonlardan çinlilerden ayırt etmekdir..
*Siz bilgisayar başında koreliler bakarken işten gelen babanızın keskin öldürücü bakışı ile bakışmanızdır..
*Televizyonda Kore dizisi olsun diye kendini yırtabilmekdir


*Kore dizisi izlerken ''72 Minutes'' yazısını görüp modemi aç kapa yapamamakdır..
*Koreli kadınlar'' Ne çirkin be aynı maymun gibi derken içinden hatuna bak taş gibi'' diyebilmeldir..
*Komşu kızı anneniniz yanında' Kız yine facedeydin yinemi çekikler' sözü ile annenizin cimciği ile yüzleşmekdir..
*Şuan bu yazıyı başka sayfada kendi adı altında paylaşmaya mazur bırakılmakdır..
*Bunları okurken gerçekten böyle oluyor diyebilmekdir..

Paylaşım yapacak arkadaşlar blog linkini paylaşın emeğe saygı..

Pazar, Ağustos 14, 2011

Kore Sineması Sendromu

Konu başlığını görenler ne alaka der gibiler sanırım?



Şimdi size bir araştırmayı anlatacağım çoğumuz Kore Fanı olmakla birlikte uzakdoğu dedinizmi zamanında coğrafya derslerinde bilemediğimiz bilgilerimiz vardır ..Şimdilerde düşünün dağları ovaları olmadı insanları (En çok dikkat ettiğimiz husus insan bilimi xd) biliriz..
 Taiwan (tayvan) bizim gibi onlarda kore hayranı arada bizde onlara baksakda güzel Kore'mizin yerini alamıyor xd..
Size yapılan bir araştırmayı orjinal metini kopyala yapıştır yöntemi ile sunuyorum
..

  


Tayvanlı Bayanlar Kore Dizisi İzlemekten Neredeyse Görme Yetilerini Kaybediyor

Tayvan'da yapılan bir araştırmaya göre, 40 yaşındaki Tayvanlı bir bayan çok fazla Kore dizisi izlemekten görme yetisini kaybetme noktasına geliyor. Habere göre, bayanlar ard arda Kore dizileri izliyor ve sadece iki saat uyuyorlar. Gözlerinde başlayan bulanıklığı fark ettikten sonra da hemen hastaneye koşuyorlar ve çoğu d...a gözlerini kaybetme sorunuyla karşı karşıya kalıyor. Bayanlara bu teşhisi koyan doktor: ''Çok fazla TV izlerseniz ya da ekrana uzun süre sabit bakarsanız, gözleriniz görme yetisini yavaş yavaş kaybeder. 20 yıllık doktorum, fakat peş peşe 70 saat dizi izledikten sonra meydana gelen bu kadar kötü bir hastalık görmedim. Bunu dünyada bir ilk olduğuna eminim.'' şeklinde açıklama yaptı. (kore fans alıntı)
Tayvandlar böyleyse bizim gözlerimizi düşünemiyorum..


İşte gördüğünüz üzere yapılan araştırmada tıp yeni bir hastalık daha kazandı
Kore Sineması sendromu...Korecanlar Tayvanlılar böyleyse biz ne oluruz kim bilir:(
Not:Burada neden bebek resimleri koydum inanın bilmiyorum!

Cumartesi, Ağustos 13, 2011

More Than Blue (Hüzünden Öte)

More Than Blue namı diğer Hüzünden Öte...
Kore'nin baş yapıtlarından bir film..adı gibi hüzünden öte..

Aşk Nedir sizce? Aşkı nasıl yaşardınız?Nasıl sevilmek isterdiniz?
Bu filmi izleyeli aylar oldu tesadüf eseri  bakmıştım ve hayatımda en beğendiğim filmi bile iki kere izlemeyen ben bu filmi iki kere izledim.Peki sıkılmadınmı ''Ben hayatta izlemem'' diyenleriniz mutlaka vardır ama bu filmi izlemeden yorum yapmış olursunuz.

Gelelim filmin konusuna...


K ve Cream 'in hikayesi...İkiside yetim büyümüş ikiside yalnız ve kırgın dı, bir tanışmanın ardından aynı evde yaşamaya başladılar. İkiside kimselerin bilmediği isimler takdılar birbirlerine kız bir dondurma kadar soğuk ve tatlıydı adam ona (ıce) Cream adını verdi .Adamsa artık A.B.C.D.E.F.G.K
değil sadece K olmuştu..K, Cream'e deliler gibi aşık dı ama bunu söyleyemiyor du çünkü her an faaliyete geçecek kanserli hücreleri vardı..Ölmeden önce tek istediği Cream'in sağlıklı mükemmel bir adamla evlenmesiydi.

Bir gün bu isteği gerçekleşir.Cream,zengin kültürlü sağlıklı bir adamla tanışır tek sorun adam nişanlıdır.Ortada ki bir kaç sorun K tarafından halledilir çünkü Cream yalnız kalmaktan çok korkan bir kızdır eğer o ölürse yalnız kalacaktır...
K için yine fedakarlık zamanıydı ..


K, adamın herşeyini araştırır sağlık raporu, ailesi,yaşamı madiyatı adam kusursuz Cream için ideal eşdir.Tek sorun nişanlı olması bunuda halletmek zorundadır..Kadına sağlık raporlarını gösterip çok az bir zamanının kaldığını söyler ..

“Nişanlından ayrılmana ihtiyacım var

Sevdiğim kız ona aşık oldu..”
Kadın bu olayı çok etkileyici bulur tek bir şartı vardı K fotoğrafları..K bunuda kabul eder..


İşte Filmin en acıklı sahnelerinden:(



_Aşk nedir? diye sorar kadın..

_Aşk dişlerini fırçalamak gibidir, der adam..
_Ama bunu tek başına yaparsın
_Birine göstermek için mi dişlerini fırçalarsın(?)
Aşkla ilgili her şey dişlere bağlanmıştı..

“Aşk, diş fırçalamak gibidir”

“Evlilik, bir diş fırçası kabıdır”
Kap sadece bir tanedir, ama diş fırçası çok fazladır..
Beraber birlikte olmak, bir kaptaki diş fırçaları gibi..
Ve mükemmel adam diş doktoruydu…

Cream, Mükememel adamla aynı bardaktan kahve içip''Şimdi aynı bardaktan kahve içtik,şimdi öpüşmüşmü oluyoruz'' Hergün muayyenhanesine gidip ''Geçen gün öpüşdük şimdide ağzıma bakıp içimi gördün'' ne yapsak ki gibi sözler sarf edip adamın dikkatini çekmeyi başarır. Böylelikle ilişkileri devam eder...



Bir dileğin var mı diye sorar Cream K’ye..
K: Kaşığını kaldır, bütün yemeğini ye der..
Cream: Sonra?
K: Harika biriyle tanış ve evlen
Cream: Seninle evlenemezmiyim?
K: Ben harika biri değilim...

Filmi güzel yapan neydi biliyormusunuz ..Sonuna kadar K için üzülüyorsunuz onun ağlayışları için sessiz çığlıklarına içinize kaynar su dökülmüş gibi sıcak ağlayışlarınız içinize akıyor ..:(
Filmden bir kaç replik :(
Cream sorar..Eğer olabilseydi ne olarak doğmak isterdin?”
_Eğer yeniden doğarsam… Yüzük.. gözlük.. yatak.. günlük..
_Bu tür şeyler olarak mı doğmak istiyorsun bunun neresi eğlenceli?
_Beni satın alabilirsin böylece yanında daima mutlu olurum..


Doktorun eski nişanlısı K sorar
Sen ağlarken içimin eridiğini hissettim.. Bu kadar az zamanın kalmışken mutlu olman gerekmez miydi? Gülmen gerekmez miydi?



_Açsan yemek yersin, kalbin kırıldıysa ağlarsın.. Eğer mutluysan gülersin, senin gibi kendini tutmazsın.. Gerçekten bu şekilde mi ölmek istiyorsun?


_Hayır! Mutlu bir hayat yaşamak istiyorum.. Yarın onunla evlenen kişi olmak istiyorum.. Fakat bu sadece bir rüya.. Hüzünlü bir rüya.. Hayal kurmayı bıraktım.. 

Başlarda ne kadar kızmıştım Cream'e c.Oysaki  filmin son 20 dakikasına gelmiş gözlerim ağlamaktan şişmişken bir acı gerçekle daha karşılaştım Cream onu belkide K'den bile daha fazla sevmişti.Sessiz bir aşkdı onun vitamin ilaçları diye içtiği ilaçların aslında ağır kanser hastaları için kullanılan ağrı kesici olduğunu anlayınca şu sözler söylüyordu..''ABC vitaminlerinin gerçekte ne olduğunu öğrendiğimde tüm dünyam zifiri karanlık olduğunda ben K’den önce öldüm..”

Filmde en çok ağladığım sahne Cream ve K'nin doktorunda bulunduğu sahnede K onları bırakıp gittiğinde ağlayarak caddede (ahh yazarken bile kötü oldum:() kahrolmuşdum.Cream'den nefret etmişdimki bakın o orda ne yaşamışdı onun sözleri ile ..''Kendimle bir anlaşma yaptım.. Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım.. Ona sarılacak ve herşeye son verecektim.. Ama K, arkasına bile bakmadı..”

Eve döndüğünde ''Onu sevdiğimi söylemek istiyorum.. Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek.. Bu yüzden sessiz kaldım..”

K acılar içinde tarifsiz üzüntü ile onu kilisede koluna girmişkken..Cream:''Onunla o koridorda yürürken aslında seninle evleniyordum.''


Ve filmin sonu aslında benim için mutlu sondu doktor için üzülsemde yaacak bir şey yokdu. Cream onu ölümde bile yalnız bırakmamıştı...
Ve filmin can alıcı şarkısı ahhh film bitti bir de sonda çalan şarkıya ağladım..
Bu filmimizin fragmanı:((( izlemeyenler bir göz atsın okadar çok şey yazmadım ki..
Lee Seung Chul ve inanılmaz filmin muhteşem şarkısı No One Else
video
Ve filmi izledikten sonra soracağınız tek soru ''Ben hiç böyle sevilmedim'':(((
  1. Bu filmi izlemeden geçmeyin çünkü ...çünküsü yok izleyin derim

Cuma, Ağustos 12, 2011

Park Jung Min Aşkı


Adı: Park Jung Min (박정민)

Lakabı: Sharp Boy

Doğum Tarihi: 3 Nisan 1987

Aile: Baba, anne, abi, abla

Boy: 1.86

Kilo: 67

Kan Grubu: 0

Hobileri: Şarkı yazmak,tırmanmak(dağcılık),tap dance


Şimdi onu şöyle böyle temel bilgileri ile anlattıkdan sonra. Neden Ss501 değilde sadece Park Jung Min!

Park Jung Min ..Kore severlerin kendine ait bir  oppası vardır.İşte benimde 1 yıldır değişmeyen tek oppam kendileri..

Onu üçkelimede anlatıyorum size Mükemmel gülüş+Mükemmel karizma+Mükemmel yakışıklılık ..Onu çok çok çok seviyorum desem oppama olan aşkıma ayıp etmiş olurum..Yılardır biz Tripless( SS501 hayranlarına verilen ad)'lerin Ss501 üyelerini canımmm ülkemiz Türkiye'mize getirtme çabalarını bilmeyen yoktur, bende bu çabalayanlardan biriyim ..



Park Jung Min (oppam) Ss501 solo albüm çıkarmak için ayrılınca 2011 ocak ayında gecikmeli Not Alone albümünü piyasaya sürdü..biz Triples'ler yeniden sahalara dönmüşdük xd..Jung Min Cnr media ile anlaşma yapmış ve bizim kurtarıcımız Tae abi ile(Cnr medianın başkan yardımcısı) faceden mesajlaşma trafiğimiz başladı..
İlk mesajı atıp umutsuz bedevi gibiydim yine mazlum gibi Facebook'daki sayfam için koşa koşa faceye geldim..Benim faceyi bilenler E5 karayolu gibi 2 saat girmediğim zaman yaklaşık 20 mesaj 100 bildirim geliyor :))) Ama bu benim şahin gibi keskin gözlerimden kaçarmı asla kaçmadı geçici bir şok yaşadım hafıza kaybı falan..İngilizce yazdığım mesaja Korece''Türkiye'yi seviyoruz sizleride Jung Min ve ben ülkeniz davet ederse mutlaka geleceğiz'' işte bu yazı beni girdiğim akademi sıvanındaki koca göbekli Komiserin ''Neden Polis olmak istiyorsun'' sorusu kadar heycanlandırmıştı..



Ve çalışmaların sonucu artık Jung Min Türkiye'de hayranları olduğunu biliyor




video

Ve bu olay beni günlerce bulutların üstünde yaşatmıştı *.*


Park Jung Min ilk solo albümü ile kendini kanıtlamış bir Hallyu yıldızı..Kendisi çok güler yüzlü ve kendine aşık bir adam en belir gin özelliği bu olsa gerek kendine güveni bu aralar Tayvan'da yeni dizisi için çekimlerde...
 (Çok ünlü olursa ne yaparım ben xd)



..İşte Jung Min Not Alone albümünün en harika parçası ''Gözyaşlarım Akarken''
Oppama ve onu doğuran annesine çok teşekkürler



Güney Kore Hayallerimin Ülkesi..


Bu benim ilk yazım malumunuz heyecan ve yalnışlar olmazssa olmaz olacaktır o nedenle beni affedin.

Ahh! Bu Kore yok mu? Kim derdi bir polis Güne Kore hayranı olacaktı,herkes gibi TRT sayesinde izlediğim o harika ötesi dizilerle hayran kaldım bu muhteşem büyüleyici ülkeye..(eminim sizlerde öyle)

Coğrafi özellikleri bakımından şimdi saysam aman efendim uçakla bile 10 saatlik ülke yok efendim aramıza giren okyanuslar denizler enlem boylam..Bu konulara gerek yok açıkcası hiçbirimizinde takdığı yok :)

Seviyoruz kısacası bu ülkeyi çoğumuzun hayali ''Madem bu ülkeyi seviyorum Babam kesenin ağzını açsın beni Kore'ye yollasın''gerçi bunu demek için çok geç kaldım benim Kore hayranlığım başladığında çoktan Babam dan gizli akdemi sınavlarına girmiş övünmek gibi olmasın girdiğim gibide bu ülkenin genç Polis evladı olmaya başlamıştım:(..

Elbette bu dezavataja karşın hala gitmek istiyormusun diyenlere koca bir ''EVETTT'' gelsin..

Dizilerle başlayan Kore aşkım beni internetin kucağına ahh en önemlisi Facebook gibi binbir çeşit varlığın bulunduğu yerlere bir rüzgar misali sürükledi.Öyle bir aşkki 2 sayfa yönetip Kore aşkımı pekiştirdim..(Anlyacağınız kore bilim adamı gibiyim xd)

TRT dizilere son verince Facebook imdadıma yetişmişti..Ozamanlar safdık birşey bilmiyorduk nerden bilirdim Kore'mde yayınlanan diziler alt yazılı yayınlanıyormuş ^_^ işte çöl bedevileri gibi bir umarsız umutsuz olduğumda sahra bulmuştum ..Boys Over Flowers

Boys Over Flowers aşkmı anlatacağım elbette ama bu ülkeyi neden sevdiğimi ordan burda şurdan özet geçtim..Harika yazılar yazıp sizleri burada bekleyeceğim ...

Not:Facebook sayfam için çeviriler yapıyorum burayı unuturmuyum! Sıra burada