Etiketler

Salı, Temmuz 10, 2012

Mim & En Sevdiğiniz Ost


Hey! Say! Shirushi bu güzel mim için teşekkürle başlıyorum.
Mim:Şuana kadar sizde yeri ayrı olan ost!

Bunu hiç düşünmedim desem inanın itiraf etmiş olurum..Gerçekten düşünmedim bu mimde gerçekten güzel birşey daha önce aklınızda olmayanı düşünmenizi sağlıyor..

Ama şöyle bir düşününce o kadar dizi izledim zaten Kore'liler bu dizi işini müzikleri ile götürüyor. Bende düşündüm uzun zaman önce izlediğim bir dizinin şarkısını hala dinlediğimi fark ettim,My Grıl  Sang-eo-reul Sa-Rang-han In-eo

Şarkı o kadar güzel ki hiç bıkmayacağım ki ben bir şarkıyı cılkı çıkana kadar dinler sonrada yüzüne bakmayanlardanım..


 Bu mimi bende Güneşim Kore Delisi ile paylaşıyorum..

2 yorum:

  1. Ahh My Girlll! Çoğu bu diziye uyuz oluyor ama bende en az senin kadar seviyorum. Belki dört dörtlük bir dizi değildi ama ne de olsa benim ilk göz ağrılarımdan biriydi. Bu yüzden bendeki yeri hep ayrı olucak bu dizinin ve ostlerini;)Mim için teşekkür ettim yıldızım, pasını alıp ufaktan kaçıyorum;) (bu arada bu senin bana ilk mim paslayışın heyecan yaptım şimcik:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mim yazını merak ediyorum haberin olsun:)) Ahh bende o uyuz olanların sevdiği dizilere uyuz oluyorum:))Bekliyorum güneşim

      Sil