Etiketler

Perşembe, Haziran 14, 2012

İç Ses (Mim)


Bugünlerde bu blog bir hayli hoşuma gidiyor, Mim diye bir kavram da çok tatlı birşeymiş ))..Tembellikten kurtulan artık sadece Agasshi olan küçük hanımefendi beni mimlemiş..Çokta iyi yapmış hani:)) 

Mim'mim konusu:
 ''İç Sesini Dinliyor musun?''
                     
Peki İç Sesimi Dinliyor muyum?


İtiraf etmeliyim ki pek de düşünmedim.Normalde kontrollü biriyim dir. Bu nedenle bu yanımı sevsem de bazen insanın içinde bir dürtü olurya ben ona ilahi ses derim.. Yanlışları doğruları söyleyen buna çok inanırım ve kesinlikle hislerimle hareket ederim.. Örneğin mesleğim bir anda karar verdiğim ''Evet sen bunu olmalısın'' diye bir sesin ardından yıllarca hayalini kurduğum Tarih öğretmeni olma hayalimi bıraktırdı.. 6 his olayına da çok inanırım hislerim kuvvetlidir yanıltmaz beni.. ^^ Dinliyorum bu mim den sonra da kendime de itiraf etmiş oldum:) Mimik bir iç ses olayı anlatayım..

Jaejoong Ankara'ya gelmiş, gece nöbetten çıkmışım herkes mail atmış benim haberim yok..Kaçar mı bende attım ama 2 gün mailime dönmediler..Birden bir ses..

''Eyyy Kore Aşığı oraya git en önden onu göreceksin..'' Ve ertesi gün amirim aranır..

_Amirim çok özür dilerim hastahaneye gitmem gerekli babaannem rahatsızlanmış vardiyamı akşama alsak..

..........

Kore Aşığı iç sesini dinlemiş beyaz yalanınıda söylemiş..Ve salona girmiştir..hemde en ön sırada:))




2 yorum:

  1. Selam uzun bir aradan sonra nihayet uğrayabildim. Mezuniyet telaşı, net sıkıntısı derken giremedim-giremiyorum internete:( Bloğunu açar açmaz yorum yazmak istedim, yeni temana ba-yıl-dım! Gayet orjinal olmuş;) Bu blog işini daha çok sevmene de ayrı bi sevindim;)

    YanıtlaSil
  2. Mezunlar listesine hoşgeldin canım..Umarım herşey çok güzel olacak senin için.. Blog işi güzel kurcalayınca daha bir hoş oldu..iÇİMDEKİ O KOKOŞ buradada dürtmüyor mu beniortaya böyle şeyler çıkıyor:)

    YanıtlaSil