Etiketler

Pazar, Mayıs 13, 2012

Kutsal Aşk (Love so Divine )


Merhaba yine ben Kore Aşığı

Yeniden
Kwone Sang Woo Filmlerinden biri ile karşınızdayım ama bu defa sizi ağlatmak için değil güldürmek için Kwone oppa ve ben buradayız:))

İtiraf etmeliyim ki
Sang Woo'yu çok beğeniyorum hüzünlü filmlerin adamı derken yine beni utandırdı..Yine beni şaşırttı kendine hayran bıraktı.. Dün gece öyle aylak aylak Galatasaray şampiyon olmuş cadde cadde araba turu yaptıktan sonra tabi uykum nerelere kaçtı bilemezken, aman efendim bari uykum yok seçeğim bir kore filmi de uykum gelsin dedim..

Ve olan oldu ..Kwone oppa ile yine yollarımız kesişti..Kutsal Aşk filmini şans eseri buldum..İyikide izlemişim yoksa o gözümde hüzünlü filmlerin adamı olarak kalacaktı.. O gerçek bir sanatçı..


Filmin Konusu



Kyu Shık (K.Sang Woo) arkadaşı Sean Deal Thomas ile Rahiplik kursu gören iki genç rahip adayıdır. Komik ve baş belası rahip adayı Sean.. Azimli ve sadece Rahip olmak isteyen Kyu Shık'in başınıda belaya sokunca ceza olarak 1 ay boyunca bir kasabada Papaz Nam'a yardım için gönderililer..İşte ne oluyorsa orada oluyor..

Papaz Nam'ın güzel yiğeni kendisini (Secret Garden efsanesi şimdilerde The King 2 Hearts dizinde oynuyan oyuncu Ha Jı Won )Yang Bong Hie ile karşılaşır.(Ama ne karşılaşma (^.^) ) Y.Bong Hie Amerika'dan Kore'ye sevgilisini karşılamak için ailesinin izni olmadan kaçmış ama ona bu kaçış terkedilişi berberinde getirince  amcasının Kilisesin de beş parasız kalmıştır.. İlk Başlar da yakışıklı papazımız ve güzel kızımız hiç anlaşamaz her fırsatta didişirler.. Fakat bu didişmeler berberinde farklı duyguları da getirmeye başlamıştır.



Kyu Shık ilk başlar da anlamaıyor dur..Ama ona olan hisleri erkeklik hormanları ve birde papaz olma hayalleri birbirine girince aşkı ve papaz olma hayalleri arasında bocalamaya başlar..Ve ortaya seyre dyumsuz bir komedi çıkar..:) Hemde Kutsal Aşk..



Kore Aşığı Film İçin ne diyor..




Ne diyeceğim Korecan! Kore Aşığı yazmış demek ki film çok güzel ayrıca film boyunca Sang Woo 'nun pürüzssüz yüzüne hayran kalmadım mı? Aşık Olmadım mı? Neden burada değilsin seni haylaz demedim mi? Neden bu kadar yakışıklı olmak zorundasın demedim mi? Ha Jı Won unni gerçekten çok güzel bu iki oyuncu o kadar kaliteli ki izlemeyi bırakın zorla gözünüze giriyorlar..Ahh bu film izleyin işte yorumunuzu da bırakın..Haydi başka filmler de görüşmek üzere bassaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder