Etiketler

Pazartesi, Mayıs 28, 2012

Kim Bum Soo & Taeyeon Different


Bir şarkı var bu aralar morelim sıfır olduğu için kendimi Ballad şarkılarına verdim hızımı da alamadım birde çeviri patlattım:)

Tabi ki bu sefer K. Will değil Kim Bum Soo bu nasıl bir ses bu nasıl bir adam ey büyük Allah'ım sesinde ki o duruluk ve saflık ahh içime işledi..

Sizinde beğeneceğinizden hiç şüphem yok bakın yine çok konuştum o benim oppam olamasa da ona hayranım..



O yukarıda gördüğünüz Kore Yıldızları Türkiye galiba benim sayfam:)) oraya da bekleriz ..Şarkı çok güzel değil mi?

Kore Aşığı ve Türkçe Çevirileri devam edecek..

4 yorum:

  1. Şarkı gerçekten çok güzel ben takip ediyorum sayfanızı vaktim olunca blogtan ve okuldan ama blogunuz olduğunu bilmiyordum açıkçası aynı sizin sayfanız ve siz gibi sıcacık :)))

    YanıtlaSil
  2. Tembel Agasshi, Ben bu yorumları okuduğumda inan öyle çok mutlu oluyorum ki bunu kesinlikle anlatamam..Sıcaklık hep karşılıklı olan duygulardır karşıdaki soğuksa ben istediğim kadar ısıtayım Blog aslında yeni sayılmaz ama bu aralar vaktim oldukça paylaştığım bir yer ama sayfa hep güncel :)) Eğer bu sıcaklığı hissediyorsan kesinlikle aramızda büyük bir enerji var ..Hoşgeldin boluğuma hoşgeldin sayfama:))

    YanıtlaSil
  3. Hoşbuldum :)) ben zaten sayfayı çok seviyordum bir de blogu gördüğüme çok sevindim gerçekten bende facebookta kendime yakın gördüğüm admini burada gördüğüm için çok sevindim yazarı kore aşığı olunca favori bloglarımdan artık :)))

    YanıtlaSil
  4. Ama ben şimdi vallaha ağlarım!!!

    YanıtlaSil